-((((( HICMIS )))))-


مرحبا بك فى منتدى طلاب المعهد العالى للحاسبات
اذا كنت مسجل معنا فى المنتدى اضغط على دخول
وان كنت غير مسجل يسعدنا تسجيلك معنا بالضغط على التسجيل


مع تحيات
إدارة المنتدى

منتدى طلاب وخريجى المعهد العالى للحاسبات ونظم المعلومات الإدارية - التجمع الأول


    خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    شاطر
    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الجمعة 10 يوليو 2009, 2:33 am


    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    الخواص الفزيائية00000000

    يتجمد عقله اذا شاف بنت وخصوصاً حلوة


    يتصبب عرقاً اذا واعد بنت وجاب معة صديقة احلى منة


    ينكمش خوفاً لوشاف اخو البنت يمشي وراهاااااااااااااا


    شديد حلاوة السان وشديد مرارة القلب



    الخواص الكميائية00000000000


    يصدا لو البنت ما اعطتة وجة في السوق


    يتاكسد لوحب بنت اذكى منة(( اكيد بتكون اذكى منة))


    يتحلل الى عنصر الهليوم وثاني اكسيد الكربون اذ البنت عطتة نص وجة



    عضو خامل جداً وليس لة دور في الحياة


    اذ اتحد مع عنصر فلزي اخر فأنة يسب انفجارا هائلا


    عنصر لا تدور حوله الاكترونات لذالك هو يدور حولهااااا



    عنصر مهب حلو بس يكون حلو اسال الصالونات















    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    a7medkora
    عضو فضي
    عضو فضي

    عدد المساهمات : 1048
    رقم العضوية رقم العضوية : 23
    الفرقة الدراسية : الحمد لله اتخرجنا والايام الحلوة خلصت
    العمل/الترفيه : football playear
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 1000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف a7medkora في الجمعة 10 يوليو 2009, 5:08 am

    يا وردتى الجميلة احنا شباب يعنى نعمل الى احنا عايزينو فى اى وقت وبخصوص موضوع عضو خامل ليس لة دور فى المجتمع احب اقولك ان المجتمع من غيرنا هينهار لان بكل بساطة احنا المجتمع

    وبردو

    NO COMMENT



    A7MEDKORA
    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الجمعة 10 يوليو 2009, 5:15 am


    هههههههههههههههههههههههههه

    ماشى يا كورتى يا حبيبتى انتى

    نووووووووكومنت









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    Chab kelany
    الشاب كيلانى
    الشاب كيلانى

    عدد المساهمات : 4374
    رقم العضوية رقم العضوية : 6
    العمل/الترفيه : القراءة والبحث والتأمل والمعرفة
    الاوسمة : وسام الادارة
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 4000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف Chab kelany في الجمعة 10 يوليو 2009, 6:35 pm

    احنا الاصل يا معلم

    وهماااااااا ..............

    ههههههههههههههههههههه
    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في السبت 11 يوليو 2009, 12:47 pm

    ههههههههههههههههههههههههههه

    موافقة يا كيلالالالانى
    وانت عااااااااااااااااارف ليييييييييييييييييييية

    شكرا للمرور الغالى









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    darsh_dt7
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    عدد المساهمات : 734
    رقم العضوية رقم العضوية : 16
    الفرقة الدراسية : خريج والحمد لله
    العمل/الترفيه : كونج فو
    الاوسمة : الحوار الساخن

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف darsh_dt7 في الإثنين 17 أغسطس 2009, 1:31 am

    جامد يكورة ردك عجبنى اوى
    وتحياتى ليك ولورديتنا طبعن
    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الإثنين 17 أغسطس 2009, 2:02 am

    هههههههههههههههههه
    بجد اووووووووووووك









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    احمد حسن
    مشرف قسم المنتدى العام
    مشرف قسم المنتدى العام

    عدد المساهمات : 2860
    رقم العضوية رقم العضوية : 130
    الفرقة الدراسية : رابعه
    العمل/الترفيه : شركة انبى للبترول واعمال خاصه
    الاوسمة :
    و - الالفية : 2000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف احمد حسن في الأحد 23 أغسطس 2009, 4:17 pm

    ههههههههههههههههه
    بجد يا ورده حرام عليكى بقا الشباب كدة
    لا خالص خالص
    احنا الحكومه
    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الأحد 23 أغسطس 2009, 6:56 pm

    هههههههههههههههه دة شئ يشرفنا يا اجمل حكووووووومة ف الدنيااااااااااااا









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    Menna89
    عضو مشارك
    عضو مشارك

    عدد المساهمات : 60
    رقم العضوية رقم العضوية : 136
    الفرقة الدراسية : ان شاء الله رابعه
    العمل/الترفيه : لا يوجد

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف Menna89 في الخميس 03 سبتمبر 2009, 2:03 pm

    ميرسى يا وردة
    بس انا عندى تعليق على احمد يعنى اية احنا ولاد ونعمل اللى احنا عيزاينه و انهم بردو كل المجتمع !!!!!
    امال فين حق المرأة وكمان انهى عرف وانهى دين بيقول كدة ولا انتى رايك اية يا وردة


    ميرسى
    avatar
    darsh_dt7
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    عدد المساهمات : 734
    رقم العضوية رقم العضوية : 16
    الفرقة الدراسية : خريج والحمد لله
    العمل/الترفيه : كونج فو
    الاوسمة : الحوار الساخن

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف darsh_dt7 في الجمعة 04 سبتمبر 2009, 3:53 am

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    انتى تانى
    مئولنا روحى العبى فى التراب
    مممممممممممممممم

    avatar
    shark
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد المساهمات : 155
    رقم العضوية رقم العضوية : 616
    الفرقة الدراسية : الرابعه
    العمل/الترفيه : انترنت / طباعة

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف shark في الأحد 06 سبتمبر 2009, 4:17 pm



    السلام عليكم






    ايه ده الشباب
    اصبحو معادله كميائيه لا انا بره المعمل ده يجداعان
    وبعدين هو مين اللى جاب حق المراءه مش ( قاسم امين ) خلاص ( شرق امين ) هيضيعه ونخلص
    بلا منقاشات الله بيرحم ايام مكانت البنت لما تكلم ولد وشه يبقى عامل زى الطماطم
    وله زمان زمان وله
    اه زمن
    وبرده مين اللى حرر المراءه من العبوديه مش الحكومه الرجاليه شكلهم بيكلوا وينسوا ياجماعه
    انتوا معايه يارجاله






    والسلام ختام
    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الإثنين 07 سبتمبر 2009, 10:30 am

    ههههههههههههههههههه
    انت بتحلم يااااااااا حلمممممممممممى









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    shark
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد المساهمات : 155
    رقم العضوية رقم العضوية : 616
    الفرقة الدراسية : الرابعه
    العمل/الترفيه : انترنت / طباعة

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف shark في الإثنين 23 نوفمبر 2009, 9:22 am



    السلام عليكم





    وبعدين ياجماعه احنا كلنا حلوين فى بعضينا ايه يعنى لما البنت تعد فى البيت ومتخرجش منه او انها متشتغلش مثلا او انها تريح دماغها من كل حاجه وتخليها فى الغسيل والمكوى والمطبخ والخ وطبعا هيكون لها نفس الحب والتقدير ومش هنختلف تاخد مصروف كام المهم انها تكون مصانه فى البيت انا خايف عليها من البهدله والعربيات اللى فى الشارع  والمعكسات وغيره 
    وبعدين البنت لما هتخرج هتعمل ايه هتغير مجرى نهر النيل يعنى هيكون اخره فى اسكندريه هيه هتوديه بورسيعدمش هتعمل حاجه وبعدين المثل بيقول وراء وكزو فى حكايه وراء دىوراء كل رجل عظيم وحده عظيمهواحتمال تطلع امه مش مراته ارجو انكم تكونوا فهمتوا كلامى وانا مش ضد المرءه خالص انا بشجع اللعبه الحلوهههههههههههههه




    والسلام ختام
    avatar
    EL.MAGRO7
    عضو مميز
    عضو مميز

    عدد المساهمات : 8187
    رقم العضوية رقم العضوية : 108
    الفرقة الدراسية : الثالثة الحمد الله

    العمل/الترفيه : طالب
    الاوسمة : وسام النشاط
    و - الالفية : 8000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف EL.MAGRO7 في الأحد 29 نوفمبر 2009, 4:06 pm

    نيس يا وردة بس فعلا أحنا دور أساسي في المجتمع
    لأني حتي
    حواء جزء من أدم
    يعني أحنا ألأساس مش انتم
    وأنتم دوركم كبير جدا في المجتمع
    تقبلي مروري
    avatar
    Mahmoud Antar
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 6871
    رقم العضوية رقم العضوية : 5
    الفرقة الدراسية : BA to the computer and information systems management 2010
    العمل/الترفيه : Electronics technician
    الاوسمة :
    و - الالفية : 6000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف Mahmoud Antar في الأحد 29 نوفمبر 2009, 4:41 pm

    اية يا وردة هوا كل حاجة الشباب وحشين مفيش مرة البنات وحشين
    دا تفرق عنصرى دا ولا اية
    ماشى
    وبعدين انتى شوفتى رد فعل الشبااااب وانا مع كل واحد فيهم طبعا









    MAHMOUD ANTAR


    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الأحد 29 نوفمبر 2009, 4:55 pm

    هههههههههههههههههههههههههههه
    انا مش قلت انكم وحشين دى حرب ولازم نتقبل اسلحتها
    وبعدين فى قمة القهر عند البنات انا كتبت عننا برضو
    والحمدلله فكدة ولا كدة البنات مش بتزعل بس بتفرح فيكواا

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    وردة المنتدى وبسسسسسسسسسس









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    Mahmoud Antar
    مشرف عام
    مشرف عام

    عدد المساهمات : 6871
    رقم العضوية رقم العضوية : 5
    الفرقة الدراسية : BA to the computer and information systems management 2010
    العمل/الترفيه : Electronics technician
    الاوسمة :
    و - الالفية : 6000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف Mahmoud Antar في الأحد 29 نوفمبر 2009, 5:05 pm

    حررررررررب
    طيــــــــــــــــــــــب









    MAHMOUD ANTAR


    avatar
    hader salam
    عضو جديد
    عضو جديد

    عدد المساهمات : 13
    رقم العضوية رقم العضوية : 778
    الفرقة الدراسية : الثانيه
    العمل/الترفيه : طالبه

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف hader salam في السبت 19 ديسمبر 2009, 11:05 pm

    ههههههههههههههههههههههه
    جميل جدااااااااا يا وردة
    وانا معاكى فى الحرب
    avatar
    ELMatadoor
    عضو مشارك
    عضو مشارك

    عدد المساهمات : 135
    رقم العضوية رقم العضوية : 272
    الفرقة الدراسية : مش فاكر؟؟؟؟
    العمل/الترفيه : كره القدم

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف ELMatadoor في الإثنين 21 ديسمبر 2009, 4:58 pm

    حرب ايه يا اخونا لا معلش انا مش بتاع اكشن ولا بتاع رومانسيه انا بحب الخيال العلمي
    بس معلش مساوه ايه يا جدعان وتفرقه ايه ده انا في راي البنات خدوا كل الشغل اللي في البلد يعني افتح الجرايد كده هتلاقي كله مطلوب سكرتيره مطلوب موظفه مطلوب طباخه مطلوب شغاله عادي يعني
    وانا بحي الراجل اللي قال البنات تقعد في البيت والله الراجل ده زي الفل قولي ليه
    اقولك ليه ياعم علشان الزحمه تقل مش اكتر ولا اقل
    والواحد يروح البيت يلاقي واحده تبتسم في وشه
    لكن كده انا بحلم ده انت تخش البيت يا معلم تلاقي واحده حاطه عل راسها عمه كده شكلها غريب طالعه لفوق
    وتلاقي ريحتها بصل وثوم مقولكش حاجه توجع البطن
    ولا اقولك سيبها ماشيه كده بالبركه
    ونقضيها دليفري
    وبجد لو بيطلبوا المساوه بجد خليهم يخشوا الجيش
    بهزر يا جماعه والله علشان الناس بتزعل مني
    بصوا الرجل المجتمع كله
    والمرءه الحمد لله مكلمين الصين يعملولها مجتمع نص عمر
    علشان تعرفو ان احنا ضد العنصريه

    avatar
    وردة المنتدى
    مشرفة
    مشرفة

    عدد المساهمات : 3358
    رقم العضوية رقم العضوية : 3
    الفرقة الدراسية : خلاص اتخرجت الحمدلله
    العمل/الترفيه : التخيل مع موسيقى عمر خيرت
    الاوسمة :
    اوسمة مسابقات :
    و - الالفية : 3000

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف وردة المنتدى في الإثنين 21 ديسمبر 2009, 6:08 pm

    بقى كدة مااااااااااااااشى عامة رائيك انا عن نفسى مش هااااااااااااااااخد بية
    ههههههههههههههههههههه وميرسيى على هزارك
    واحيييييييييييك على المرور


    اما انتى يا هدير اكييييييييييييييد احنا مع بعض









    تصحى تفتح عينها الشمس تنور دفا في الكون
    تفرح بيها الدنيا وتمطر ورد ملون مليون لون


    تجري عليا واخدها في حضني تهدى عيوني خلاص وتنام
    ما هي كانت سهرانه بتحرس ملكة كل بنات الكون

    الله عليها لما بتتكسف وبتتخطف من اي كلمه جريئه مني بحبها
    سبحان الله بتتكلم تخلي القلب بيسلم و أقول الله
    أول ما عنيا شافت شفتها وبعشقها مولود واسمي حروفه تشبهه اسمها
    مفيش منها في برائتها ولا طيبتها وجمالها في رقتها


    avatar
    العمدة
    عضو مشارك
    عضو مشارك

    عدد المساهمات : 118
    رقم العضوية رقم العضوية : 8
    الفرقة الدراسية : الرابعة
    العمل/الترفيه : الكمبيوتر

    كرة رد: خوووووووووواص الشباب ياااااااااااالهووووووى

    مُساهمة من طرف العمدة في السبت 22 مايو 2010, 12:00 pm




    اكيد

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 23 سبتمبر 2018, 11:03 am